Friday, July 19, 2013

The Doors


سلام این یک در است. یک درب. درب یک خوش بو کننده‌ی هوا که خواهرم سال پیش برای تولدم خریده بود. آیا شما تابحال خوش بو کننده‌ کادو گرفته‌اید؟ حتما به این‌خاطر است که شما بوی گند نمی‌دهید. من بوی گند می‌دهم. توی اتاقم روی صندلی‌ام می‌چسم. درصورتی که انسان های دیگر توی اتاقشان روی صندلی‌شان می‌نشینند. خوش بو کننده‌اش تمام شد و انداختم اش دورب. دورب از دارب می‌آید. و دارب به معنی دور ریختن است. همه مان باید دارب ریخته شویم. شیشه‌اش را انداختم دورب و درب اش را گذاردم روی فیلم هایم. تا فیلم هایم بگویند روی ما یک درب است. فشار زیادی روی ما است. زیرا همه درب را یک درب چوبی بزرگ تجسم می‌کنند که برای عبور ازش فقط باید شکست اش. من درب ها را نمی‌شکنم. من درب ها را نگه می‌دارم. فیلم ها می‌گویند درب ها ساکت اند. چیزی نمی‌گویند. اما من می‌شنوم. آن‌ها به من می‌گویند نهار ماکارونی داری.

7 comments:

  1. اینجا روزانه آپدیت میشه؟ آخ اگه بشه چی میشه!! عالی بود داداش

    ReplyDelete
    Replies
    1. حالا فعلاً جو گرفتتم دارم روزانه آپدیت میکنم.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. آقا من چیزی رو پاک نکردما. نویسنده منظورش نویسنده‌ی خودِ کامنت بوده. من خیلی اوپن و خفن ام. کامنتی رو پاک نمیکنم.

      Delete
  3. علی جان، یه سوال دارم و راهنمایی میخوام. تو که ته وبلاگ و اینایی، امکانش هست کمکم کنی؟
    منم بلاگ اسپات دارمو میخوام یکاری کنم، کسی نتونه کامنت بذاره، اما همچین گزینه ای ندیدم! میشه همچین کاری کرد؟ اکه آره چجوری؟
    بعد اینکه من نمیتونم آخر پاراگرافم نقطه بذارم. میره اول خط. چیکار کنم؟
    اگه راهنماییم کنی، مدیونت میشم

    ReplyDelete
    Replies
    1. برای این‌که نقطه ها بیاد ته جمله باید زبان خود وبلاگو فارسی کرد. بعد وقتی داری چیزی مینویسی تو اون تکست باکس به گزینه‌ای میاد که اسمشو بلد نیستم چیه و همه چی رو –حتی نقطه ها رو- راست چین میکنه.
      بعد اینکه چرا مردم کامنت ندن؟ چی میشه مگه؟ حالا به من چه. واسه اون کار هم باید بری تو قسمت
      Settings -> Posts and Comments -> Comment Location --> Hide

      Delete
    2. مرسی علی جون! خیلی با معرفتی! بوس بوس

      Delete